تعطیلات تابستانه

دفعه قبل که تصمیم گرفتم مدتی برای وبلاگ اندیشه نوشته جدیدی ننویسم یکی از دلیل هایی که داشتم این بود که تصمیم داشتم سطح نوشته های این وبلاگم رو بالاتر ببرم و متنوع ترش هم بکنم... خودم اینطور فکر میکنم که به نظر خودم به این هدفم تا حد خوبی رسیدم...
الان هم بنا به دلایلی که یکیش گرفتاری های خیلی زیادی هست که دارم تصمیم گرفتم که این بار برای وبلاگ اندیشه مدت طولانی تری نوشته جدید ننویسم و در واقع یه تعطیلات تابستانه داشته باشه این وبلاگم... بنابراین این نوشته آخرین نوشته من در تابستون برای وبلاگ اندیشه هست و نوشته بعدی رو بعد از شروع مهر ماه خواهم نوشت.
بقیه وبلاگ هام رو سعی میکنم که در این فاصله update بکنم.

پی نوشت ۱: بخش نظردهی رو به این خاطر غیرفعال کردم که این وبلاگم تا مهر ماه حالت تعطیل داشته باشه.
پی نوشت ۲: از همه دوستانم بابت نظرهایی که در این فاصله یک ماه اخیر برای نوشته ها و سوالهام نوشتم ممنونم. :)

نظرات 1 + ارسال نظر
ندا.ح شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:39 ق.ظ http://gaahnameh.persianblog.com

از خود چو بیرون می شوم
یارم بغل وا میکند
چون خویش را گم میکنم
خود را هویدا میکند ..
کاش صراط مستقیم رو میشد حس کرد ..

توضیح : این کامنت برای نوشته پایینی (راه سعادت) بود ولی به خاطر اینکه بلاگ اسکای نوشته های جدید یک روز رو پایین تر از نوشته های قدیمی میذاره مجبور شدم متن دو تا نوشته رو با هم عوض بکنم برای همین کامنت این نوشته در واقع کامنت نوشته قبلی (راه سعادت هست)
****

چه شعر قشنگی نوشته بودی :> ممنونم :)
*****
چرا نشه حس کرد؟ :>

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.