تا سیستم نظرخواهی blogsky درست بشه persianblog متنامو paste میکنم:
http://binary.persianblog.com

یه چند وقتی هست به شدت احساس کمبود وقت میکنم! به خیلی از برنامه ریزی هایی که کردم نمیرسم....و این اصلا خوب نیست! زمان ما محدود هست...فرصت ها که از بین رفتن به دست اوردن دوبارشون اصلا ساده نیست....

شاید که دچار روزمرگی شدم! یه کارای روزمره وقتمو بیش از حد میگیره....و اینطوری خیلی بده! باید بتونم از زمانی که در طول روز دارم بهتر استفاده بکنم....صرف اموری بکنم که در بلند مدت هم برام استفاده داشته باشه....نه فقط محدود به همون لحظه بشه!

یه جاهایی اتلاف زمان زیاد دارم که سعی دارم پیداش بکنم.....باید اون قسمتهایی که بازده کم دارن رو از سیستم حذف بکنم!

یه اتفاقی افتاد فکرمو مشغول کرده به خودش.....بیرون که بودم یه آقایی اومد بهم گفت که از شمال اومده(لهجه شمالی داشت)....بچه اش اینجا بیمارستان هست....یه مقداری پول کم اورده.....حرفش رو قبول کردم....برای این کار هم دلایل خودم رو دارم ولی احساس کردم که راست میگه و نیاز داره....اون مقدار پولی که میخواست بهش دادم....بعد گفت که میخواد پولمو پس بده! ولی دیگه چون نمیاد تهران...آدرس گرفت که برام بفرسته....آدرس خونش رو هم شمال داد گفت حتما بهش سر بزنم!‌...آخر سر بهش گفتم منتظر باشم که بفرستین؟ با همون لهجه شمالی گفت:‌ "آقا ما فقیر هستیم! ولی مال بقیه رو نمیخوریم! کشاورزیم حلال و حروم سرمون میشه!" منم گفتم که: "برگشت پولش برام زیاد مهم نیست.....ولی میخوام یه جوابی برای وجدانم داشته باشم!" به چند نفر گفتم....گفتن خیلی بعیده که برات بفرسته.....با وجود همه اینها خوشبینم که برام بفرسته.....چون احساس کردم که راست میگه و هم اینکه اون لحظه که اون آقا اومد زمان خیلی خوش یمنی بود برام :) حالا اگه فرستاد خبرتون میکنم....به نظر شما میفرسته؟

*blogsky سیستم نظر خواهیش ایراد پیدا کرده  اینطور که نوشته تا دو هفته اینطور هست!